
O co pytamy naszych klientów kiedy chcą abyśmy świadczyli dla nich usługi związane z vendingiem ?
Kiedy przychodzi do nas nowy klient i zanim prześlemy mu ofertę z tym co będziemy mogli dla niego zrobić musimy zrobić krótki wywiad który pozwoli nam zrozumieć jaka jest sytuacja obecnie u klienta wtedy zadajemy następujące pytania
Dlaczego pomyśleliście o automatach vendingowych w swojej firmie ?
Tym pytaniem szukamy odpowiedzi dzięki której będziemy wiedzieć jaki typ maszyn i jakiego rodzaju usługę nasz klient potrzebuje.
Przykład.
Klient prosi o automaty vendingowe, ponieważ firma zamknęła firmową kantynę i szuka alternatywy żeby zapewnić pracownikom możliwość kupienia czegoś do jedzenia tutaj opcją jest automat lub mikro market
Gdzie znajduje się siedziba Państwa firmy
To pytanie związane jest z logistycznym zaplanowanie trasy serwisantów jeżeli firma jest poza zasięgiem naszej działalności lub wiemy że firma jest w takiej lokalizacji że nie będziemy wstanie obsłużyć na odpowiednim dla nas poziomie musimy niestety odmówić
Ilu pracowników zatrudnia firma
Tym pytaniem możemy zaplanować wstępnie ile automatów będziemy potrzebować do obsłużenia firmy. Standardowo dla około 200 – 300 osób potrzebny jest zestaw automat + kawomat

W ilu lokalizacjach w firmie przewidujecie miejsce na punkt vendingowy
To pytanie związane jest z chęcią zapewnienia pracownikom jak najbliższego dostępu do możliwości kupna napoju lub przekaśki. W naprawde dużyh firmach takich punktów jest kilka lub klikanaście
Czy chcielibyście zapewnić pracownikom możliwość darmowego zakupu z automatów w ramach pracowniczego benefitu ?
Zaproponowanie pracownikom darmowej przekąski lub napoju to zawsze dobry pomysł. Do dystrybucji tego typu benefitu bardzo dobrze służą automaty vendingowe. Taki benefit może być finansowany z zakładowego funduszu świadczeń socjalnych
Jak wygląda rotacja pracowników w firmie
Z perspektywy klienta może być to dziwne pytanie jednak jest zasadne. W firmach w których rotacja pracowników jest bardzo niska, pracownicy są bardzo związani z organizacją, najczęściej widzimy taką sytuację w firmach w których jest wysokie zatrudnienie specjalistów a firma wytwarza bardzo skomplikowane produkty wymagające dokładnie określonych kompetencji.
W takich firmach bardzo dobrze sprawdzają się mikro markety, które bazują na zaufaniu i uczciwości pracowników .
Podsumowanie
Dobre zrozumienie naszych klientów pomaga w dopasowaniu oferty idealnie pod klienta i zaproponowaniu usługi która spełni oczekiwania pracowników firmy
Ten wpis powstał również dlatego, że chcielibyśmy zacząć pokazywać działanie firmy vendingowej od strony operatora czyli osoby który świadczy usługi vendingowe, obserwujcie nas !!

Ogólnopolski Operator Vendingowy
Operator Vendingowy dla Firm które mają oddziały w różnych lokalizacjach w Polsce

Dostęp do jedzenia bez długich spacerów do kantyny
Pracownicy w megafabryk często narzekają na to że nie korzystają z kantyny ponieważ jest za daleko stanowiska pracy i „wycieczka” do i z powrotem kantyny zajmie większą część przerwy.

Telemetria w vendingu
Ten wpis poświęcony jest tematowi telemetrii w automatach vendingowych