MarVend

O co pytamy naszych klientów kiedy chcą abyśmy świadczyli dla nich usługi związane z vendingiem ?

Kiedy przychodzi do nas nowy  klient  i zanim prześlemy  mu ofertę z tym co będziemy mogli dla niego zrobić musimy zrobić krótki wywiad który pozwoli nam zrozumieć jaka jest sytuacja obecnie u klienta wtedy zadajemy następujące pytania

Dlaczego pomyśleliście o automatach vendingowych w swojej firmie ?

Tym pytaniem szukamy odpowiedzi dzięki której będziemy  wiedzieć jaki typ maszyn i jakiego rodzaju usługę nasz klient potrzebuje. 

Przykład.

Klient prosi o automaty vendingowe, ponieważ firma zamknęła firmową kantynę i szuka alternatywy żeby zapewnić pracownikom możliwość kupienia czegoś do jedzenia tutaj opcją jest automat lub mikro market  



Gdzie znajduje się siedziba Państwa firmy

To pytanie związane jest z logistycznym zaplanowanie trasy serwisantów jeżeli firma jest poza zasięgiem naszej działalności lub wiemy że firma jest w takiej lokalizacji że nie będziemy wstanie obsłużyć na odpowiednim dla nas poziomie musimy niestety odmówić

Ilu pracowników zatrudnia firma

 

Tym pytaniem możemy zaplanować wstępnie  ile automatów będziemy potrzebować  do obsłużenia firmy. Standardowo dla około 200 – 300  osób potrzebny jest zestaw automat + kawomat

W ilu lokalizacjach w firmie przewidujecie miejsce na punkt vendingowy

To pytanie związane jest z chęcią zapewnienia pracownikom jak najbliższego dostępu do możliwości kupna  napoju lub przekaśki. W naprawde dużyh firmach takich punktów jest kilka lub klikanaście

Czy chcielibyście zapewnić pracownikom możliwość darmowego zakupu z automatów w ramach pracowniczego benefitu ?

Zaproponowanie pracownikom darmowej przekąski lub napoju to zawsze dobry pomysł.  Do dystrybucji tego typu benefitu bardzo dobrze służą automaty vendingowe.  Taki benefit może być finansowany z zakładowego funduszu świadczeń socjalnych

Jak wygląda rotacja pracowników w firmie

Z perspektywy klienta może być to dziwne pytanie jednak jest zasadne. W firmach w których rotacja pracowników jest bardzo niska, pracownicy są bardzo związani z organizacją, najczęściej widzimy taką sytuację w firmach w których jest wysokie zatrudnienie specjalistów a firma wytwarza bardzo skomplikowane produkty wymagające dokładnie określonych kompetencji. 

W takich firmach bardzo dobrze sprawdzają się mikro markety, które bazują na zaufaniu i uczciwości pracowników .

Podsumowanie

Dobre zrozumienie naszych klientów pomaga w dopasowaniu oferty idealnie pod klienta i zaproponowaniu usługi która spełni oczekiwania pracowników firmy 

Ten wpis powstał również dlatego, że chcielibyśmy zacząć pokazywać działanie firmy vendingowej od strony operatora czyli osoby który świadczy usługi vendingowe, obserwujcie  nas  !!

Wpełnij formularz a nasz konsultant
opowie więcej

Call Now Button