
szybki serwis
To bardzo ważne dla nas, żeby szybko usuwać awarie w naszych urządzeniach. Większość usterek usuwamy poniżej 12 godzin od zgłoszenia.
zdalna reklamacja
Zdalna reklamacja polega na rekompensacie klientowi straty w przypadku kiedy automat miał usterkę i źle wydał produkt

Jak wygląda zdalna reklamacja
Poznaj proces
Informacja od klienta o problemie
W tym momencie ustalamy co się stało, w jakim automacie i sprawdzamy w aplikacji czy rzeczywiście takie zdarzenie miało miejsce
Wysłanie do automatu zadania
Dzięki aplikacji, która wspiera nas w zarządzaniu automatami możemy zdalnie wysyłać polecenia
Klient wybiera produkt który nie został wydany
Klient w tym momencie wybiera produkt który podczas próby zakupu nie został wydany
Potwierdzenie od klienta czy wszystko jest okej
Takie potwierdzenie daje nam pewność, że klient jest zadowolony
kontakt z automatu
Opowiedz nam jak chciałbyś żeby działały
automaty w Twojej firmie
dowiedz się o kontroli wydawanych produktów
Zdalna reklamacja pomaga nam w sytuacji kiedy zabezpieczenia automatu nie spełniły swoich zadań. Zapytasz Jakie zabezpieczenia ?
To wyjaśniam w tym materiale video, zachęcam do obejrzenia.
Sprawdź co mówią o nas w google.pl

blog vendingowy
Zobacz nasze aktualne wpisy o vendingu w firmach.

Happy Client Story: Marvend i HellermannTyton
Poznaj historie współpracy naszej firmy z przedsiębiorstwem produkcyjnym z Kotuni

Zalety automatów vendingowych i mikro marketów w biurze
Zapewnienie pracownikom biurowym stałego dostępu do ZDROWYCH i SMACZNYCH przekąsek w pracy to coś co nie tylko wpływa na dobre samopoczucie pracowników ale również całej organizacji

Czym się wyróżnić na rynku usług vendingowych
Każda firma powinna mieć pomysł na to w jaki sposób wyróżnić się na rynku.
Konkurowanie tylko ceną w przypadku firm usługowych może być zgubne…