szybki serwis

To bardzo ważne dla nas, żeby szybko usuwać awarie w naszych urządzeniach. Większość usterek usuwamy poniżej 12 godzin od zgłoszenia.

zdalna reklamacja

Zdalna reklamacja polega na rekompensacie klientowi straty w przypadku kiedy automat miał usterkę i źle wydał produkt

Jak wygląda zdalna reklamacja

Poznaj proces 

Informacja od klienta o problemie

W tym momencie ustalamy co się stało, w jakim automacie i sprawdzamy w aplikacji czy rzeczywiście takie zdarzenie miało miejsce

Wysłanie do automatu zadania

Dzięki aplikacji, która wspiera nas w zarządzaniu automatami możemy zdalnie wysyłać polecenia 

Klient wybiera produkt który nie został wydany

Klient w tym momencie wybiera produkt który podczas próby zakupu nie został wydany

Potwierdzenie od klienta czy wszystko jest okej

Takie potwierdzenie daje nam pewność, że klient jest zadowolony

Potrzebujesz więcej informacji o zdalnej reklamacji?

Skontaktuj się z nami a nasz konsultant opowie więcej o możlwiości zdalnej reklamacji bez potrzeby podawania nr. konta bankowego 

telefon

dowiedz się o kontroli wydawanych produktów

Zdalna reklamacja pomaga nam w sytuacji kiedy zabezpieczenia automatu nie spełniły swoich zadań.  Zapytasz Jakie zabezpieczenia ? 

To wyjaśniam w tym materiale video, zachęcam do obejrzenia.

Sprawdź co mówią o nas w google.pl

blog vendingowy

Zobacz nasze aktualne wpisy o vendingu w firmach. 

Wpełnij formularz a nasz konsultant
opowie więcej