szybki serwis
To bardzo ważne dla nas, żeby szybko usuwać awarie w naszych urządzeniach. Większość usterek usuwamy poniżej 12 godzin od zgłoszenia.
zdalna reklamacja
Zdalna reklamacja polega na rekompensacie klientowi straty w przypadku kiedy automat miał usterkę i źle wydał produkt
Jak wygląda zdalna reklamacja
Poznaj proces
Informacja od klienta o problemie
W tym momencie ustalamy co się stało, w jakim automacie i sprawdzamy w aplikacji czy rzeczywiście takie zdarzenie miało miejsce
Wysłanie do automatu zadania
Dzięki aplikacji, która wspiera nas w zarządzaniu automatami możemy zdalnie wysyłać polecenia
Klient wybiera produkt który nie został wydany
Klient w tym momencie wybiera produkt który podczas próby zakupu nie został wydany
Potwierdzenie od klienta czy wszystko jest okej
Takie potwierdzenie daje nam pewność, że klient jest zadowolony
Potrzebujesz więcej informacji o zdalnej reklamacji?
Skontaktuj się z nami a nasz konsultant opowie więcej o możlwiości zdalnej reklamacji bez potrzeby podawania nr. konta bankowego
dowiedz się o kontroli wydawanych produktów
Zdalna reklamacja pomaga nam w sytuacji kiedy zabezpieczenia automatu nie spełniły swoich zadań. Zapytasz Jakie zabezpieczenia ?
To wyjaśniam w tym materiale video, zachęcam do obejrzenia.
Sprawdź co mówią o nas w google.pl
blog vendingowy
Zobacz nasze aktualne wpisy o vendingu w firmach.
Ogólnopolski Operator Vendingowy
Operator Vendingowy dla Firm które mają oddziały w różnych lokalizacjach w Polsce
Dostęp do jedzenia bez długich spacerów do kantyny
Pracownicy w megafabryk często narzekają na to że nie korzystają z kantyny ponieważ jest za daleko stanowiska pracy i „wycieczka” do i z powrotem kantyny zajmie większą część przerwy.
Telemetria w vendingu
Ten wpis poświęcony jest tematowi telemetrii w automatach vendingowych